Zondag 3 september 2023: vernieuwde StraatReünie voor de H. Wijnmalenstraat

Zondag 3 september StraatReünie voor de huidige en voormalige bewoners (en iedereen die maar wil!) van de H. Wijnmalenstraat.

Het MUSEUM VAN ZUILEN is gevestigd in de Werkspoorfabriek, Schaverijstraat 13, op de eerste etage (een lift is aanwezig). Organisatorisch is het bijzonder fijn als u uw komst wilt aangeven. Dat doet u door te mailen naar info@museumvanzuilen.nl met vermelding van: StraatReünie H. Wijnmalenstraat, en met hoeveel personen u komt. Eventueel telefonisch kan ook: bel dan even naar 06 20565655.

De toegang is gratis! (Dus… wat let u: mail of bel nu!)

De StraatReünie houden we van 14 tot 17 uur, met om 15 uur een kleine lezing met dia’s over het ontstaan van Zuilen en de H. Wijnmalenstraat en omgeving.

Locatie: MUSEUM VAN ZUILEN Werkspoorfabriek Schaverijstraat 13  3534 AS  Utrecht-Zuilen. Voor vragen, bel 06 20565655