Zondag 3 oktober StraatReünie St.-Win(l)fridusstraat.

Het MUSEUM VAN ZUILEN organiseert vanaf januari 2010 StraatReünies voor de huidige en voormalige bewoners van een Zuilense straat. Zo kunt u in het museum kennismaken met de geschiedenis van de straat, maar óók met elkaar.

Ondertussen hebben we over de St.-Winfridusstraat méér te vertellen en te laten zien dan tijdens de vorige StraatReünie! Vandaar deze uitnodiging: Zondag 3 oktober nodigen we hiervoor de (ex)bewoners van de St.-Winfridusstraat uit.

Het MUSEUM VAN ZUILEN is verhuisd naar de Schaverijstraat 13, op de eerste etage van de WERKSPOORFABRIEK. (een lift is aanwezig).

Laat ons alstublieft even weten of u komt. Dat doet u door te mailen naar info@museumvanzuilen.nl met vermelding: StraatReünie St.-Winfridusstraat, en met hoeveel personen u komt. Eventueel telefonisch kan ook: 06 20565655.

De StraatReünie houden we van 14 tot 17 uur, met om 15 uur een kleine lezing met dia’s over het ontstaan van Zuilen en de St.-Winfridusstraat en omgeving.

Voor vragen, bel 06 20565655.

Foto van Het Utrechts Archief. De St.-Win(l)fridusstraat vanaf de aan deze kant nog onbebouwde Sweder van Zuylenweg.