Met dank aan de gemeente Utrecht, de fondsen, sponsoren en al onze donateurs

De verhuizing van het Museum van Zuilen werd mogelijk gemaakt door de bijdragen van de gemeente Utrecht, zowel van het Ondernemersfonds als van de Afdeling Cultuur kreeg het Museum van Zuilen bijdragen.

VSBfonds ondersteunt initiatieven van en voor iedereen die actief wil meedoen aan de samenleving. In de vorm van donaties, praktische kennis en netwerken. Het fonds wil bijdragen aan de zelfredzaamheid en samenredzaamheid in ons land. Door sociale en culturele projecten te steunen en door studiebeurzen te verstrekken. Zodat iedereen zijn of haar plek krijgt in onze diverse samenleving en kan groeien, leren en leven met én dankzij elkaar. Vandaar het motto van het fonds: ‘Iedereen doet mee’.

Breed betrokken bij Utrecht

Het K.F. Hein Fonds is een betrokken fonds, met een breed werkterrein – van maatschappelijke doelen en noden tot kunst en cultuur en van natuur en volksgezondheid tot erfgoed en educatie – en een duidelijke focus op de provincie Utrecht.

Sinds 1938 heeft het fonds zich ontwikkeld tot een belangrijke steunpilaar in de regio, voor bijzondere initiatieven alsook voor individuen. Wij geven ideeën en ook mensen graag een kans. Wij ondersteunen professionals en amateurs, vaste spelers en nieuwkomers.

Het Prins Bernhard Cultuurfonds ondersteunt cultuur, natuur en wetenschap in Nederland. Met financiële bijdragen, opdrachten, prijzen en beurzen stimuleren we bijzondere initiatieven en talent. Jaarlijks worden er meer dan 3.500 projecten ondersteund.

Bijdragen in natura kregen we ook:

Overvecht Vastgoed schenkt ons VIJF JAAR gratis huur op de nieuwe locatie! Overvecht Vastgoed is op het voormalig Werkspoorterrein met respect voor de historie op verschillende plekken actief. De per 1 november 2019 gereed gekomen hal WERKSPOORFABRIEK aan de Tractieweg gaat het Museum van Zuilen huisvesten.

Het verhuizen van de collectie werd ons aangeboden door het Zuilense verhuisbedrijf (dat vanwege de groei verhuisde naar De Meern) W. VAN HAARLEM VERHUIZERS.

Bovendien gaat onze dank uit naar de honderden donateurs die mede bijdroegen aan de mogelijkheid het Museum van Zuilen te laten voortbestaan.

DANK U WEL!!!