111 plekken in Utrecht die je gezien moet hebben

Vandaag is de verkoop van start gegaan van het boek: 111 plekken in Utrecht die je gezien moet hebben. Een nieuw boek met 110 tips van plekken die je niet mag missen.

111 plekken omslag

Neen, ik maak geen foutje, maar die ene, nummer 111 (in het boek nummer 63) die heeft u natuurlijk al gezien: die gaat over het Museum van Zuilen. Daar zijn we trots op! In het boek vindt u 111 foto’s met daarnaast de beschrijving van ‘de plek’.

Natuurlijk vinden wij het ‘logisch’ dat in de reeks van 111 plekken ook het Museum van Zuilen een plek kreeg. Extra trots is de directeur van het Museum van Zuilen dat hij 17 juni het eerste exemplaar kreeg overhandigd door één van de schrijvers van het boek, de heer Henny van der Eng (hij schreef het boek samen met Fenna Riethof).

Wie denkt dat hij alles van Utrecht al weet komt met de inhoud van dit boek vermoedelijk toch nog voor verrassingen te staan. Natuurlijk zijn er ‘plekken’ die u al kent, maar de grote verscheidenheid maakt het onwaarschijnlijk dat u ze allemaal kent. Het is daarom een prachtig boek voor iedereen die ‘alles’ van Utrecht denkt te weten.

Het boek is een uitgave van Uitgeverij Thoth en kost € 14,95. Het is uiteraard te koop bij Boekhandel Broese aan de Stadhuisbrug 5, waar de presentatie van start ging, maar binnenkort óók in het Museum van Zuilen!